blog Darka Wo這wskiego
Blog > Komentarze do wpisu

Z這ty ch這pak Madrytu

16-letnie z這te dziecko norweskiej pi趾i ma by przysz造m galaktycznym Realu Madryt. Martin Odegaard b璠zie trenowa z pierwsz dru篡n i gra w trzecioligowych rezerwach u Zinedine’a Zidane’a.

Na prezentacj nastoletniego Norwega przyby這 do Madrytu 20 dziennikarzy z jego kraju. Du穎 to, czy ma這 - zastanawiano si w stolicy Hiszpanii, gdzie go軼i z p馧nocy Europy postrzega si jak ludzi przychodz帷y na 鈍iat z nartami przyro郾i皻ymi do st鏕. Odegaard materializuje norweski sen o wielkiej gwie寮zie futbolowej. Mieli tam graczy wi璚ej ni solidnych, ale ani Solskjaer, ani Flo, ani Carew nigdy nie si璕n瘭i szczyt闚. Rosenborg Trondheim wyeliminowa z Ligi Mistrz闚 Milan (1996 rok), pokona Real (1997), w najwa積iejszych klubowych rozgrywkach gra nieprzerwanie od 1995 do 2002 roku, ale kandydat闚 do Z這tej Pi趾i te nie wylansowa. Wszystko polega這 tam na ambicji, sile i perfekcyjnej organizacji. Reprezentacja Norwegii pokona豉 Brazyli na mundialu w 1998 roku we Francji, ale to Canarinhos dotarli do fina逝.

Odegaard od jakiego czasu por闚nywany by do Leo Messiego, zapewne z tego powodu, 瞠 lew nog potrafi wi您a krawaty. Jest synem by貫go pi趾arza 41-letniego dzi Hansa Erika pomocnika klubu Strømsgodset w latach 1993-2003 roku. Ojciec by pierwszym trenerem syna, kt鏎y pono w wieku 8 lat 獞iczy ju 20 godzin tygodniowo. Hans Erik opowiada, 瞠 syn przychodzi na jego zaj璚ia, a potem zostawali jeszcze na boisku, by odda po oko這 50 strza堯w. Pracowito軼i i pasji do pi趾i ch這pcu nie brakowa這. W wieku 15 lat zadebiutowa w reprezentacji kraju.

Real zap豉ci za niego 3-4 mln euro, ale te da pensj 2 mln. Galaktyczn, jak na gracza w tym wieku. W ramach umowy ojciec pi趾arza dostanie prac w klubie, w sekcjach m這dzie穎wych. Na prezentacji Odegaardem zajmowa si Emilio Butragueno. Podobno na pierwszym treningu podszed do niego Cristiano Ronaldo m闚i帷, 瞠 za kilka lat on ju nie b璠zie w stanie zdobywa tylu goli. - B璠ziesz musia zrobi to ty - doda.

Na los Odegaarda wp造n窸o prawdopodobnie madryckie do鈍iadczenie sprzed lat z Neymarem, kt鏎y by w Realu na testach jako nastolatek, ale wr鏂i do Brazylii. - Lepiej wyda teraz 4 mln ni za kilka lat 50 - powiedzia jeden z dzia豉czy „Kr鏊ewskich” o Norwegu. Odegaard odrzuci umizgi kilku wielkich klub闚, od Bayernu, przez MU i Liverpool, po Barcelon.

Jedyna kwestia polega na tym, jak Odegaard b璠zie si rozwija? Ma trenowa u Carlo Ancelottiego, ale gra u Zinedine’a Zidane’a, walcz帷ego z Castill o powr鏒 do II ligi hiszpa雟kiej. Enzo Zidane wyst瘼uje w tej dru篡nie ma這.

Ha豉su wok馧 Odegaarda i jego transferu by這 wi璚ej ni wok馧 przyj軼ia do Madrytu Lucasa Silvy kupionego z Cruzeiro za 14 mln euro. Norweg to jednak gracz ofensywny, 22-letni Brazylijczyk defensywny pomocnik, kt鏎y ma zast徙i Asiera Illarramendiego - czyli w Realu pi趾arza trzeciego planu. Je郵i w Odegaardzie widz nast瘼c Cristiano Ronaldo jest oczywiste, 瞠 skupia na sobie oczy wszystkich.

Z ty逝 na ok豉dce ksi捫ki Rasmusa Ankersena o rozwijaniu futbolowych talent闚 jest taki fragment: „Dziesi耩 lat temu ca造 鈍iat oszala na punkcie Freddy’ego Adu, najwi瘯szego talentu w historii pi趾i no積ej. W tym samym czasie Robert Lewandowski uchodzi za s豉bszego z dw鎩ki napastnik闚 Znicza Pruszk闚”.

Niezbadane s wyroki losu wobec futbolowych z這tych ch這pak闚, a nawet wobec tych ich r闚ie郾ik闚, kt鏎ym talentu odmawiano. Nie chc twierdzi, 瞠 futbolowe per造 zazwyczaj zawodz. Przyk豉dem Neymar, wcze郾iej Messi, kt鏎y przecie debiutowa w Barcelonie w wieku 16 lat i 145 dni. W Primera Division pierwszy raz wyst徙i maj帷 17 lat i 114 dni. Odegaard nie jest wi璚 wcale odleg陰 przysz這軼i Realu, gdyby mia si przebi do wielkiej pi趾i. Zaraz po Messim w „La Masii” dor鏀 Bojan Krkic (ws豉wi si odrzuceniem oferty wyjazdu na Euro 2008 z Hiszpani), kt鏎y pobi rekordy Argenty鎍zyka (najm這dszy debiutant w lidze i najm這dszy strzelec gola w lidze dla Barcy). Dzi przebywa na zsy販e w Stoke. Trzeba si uzbroi w cierpliwo嗆 - przysz這嗆 cudownych dzieci mo瞠 by skrajnie r騜na. W lutym 2010 roku graczem Realu zosta nastoletni Sergio Canales, kosztowa 5 mln euro, dzi maj帷 24 lata pr鏏uje odbudowa karier w Sociedad.

pi徠ek, 23 stycznia 2015, wod

Polecane wpisy

Komentarze
2015/01/23 17:31:00
Wi瘯szym ewenementem zdaje mi si Varane. Nastoletnie talenty stulecia, b璠帷e pi趾arzami ofensywnymi, trafiaj si raczej cz瘰to. Ale nastoletni talent w defensywie? Ultra-rare

Cieszy bardziej transfer Brazylijczyka. Carlo raczej publicznie dementowa, gada 瞠 nikogo nie planujemy w zimowym okienku sprowadzi. Jak zawsze, publiczne o鈍iadczenia mo積a sobie w..... i nie powinno to nikogo dziwi.
-
2015/01/23 17:35:28
Kupno Odegaarda jest marketingowym strza貫m w dziesi徠k . Floro kolejny raz udowadnia , 瞠 ca豉 reszta nie ma do niego podjazdu . O norwega walczy chyba ka盥y licz帷y si klub plus by豉 to dodatkowa mo磧iwo嗆 do zagrania na nosie bawarczykom i r闚nie odpowied na Halilovic`a z du穎 wi瘯szym animuszem . Sam koszt transferu jest 鄉iesznie niski , za 3 mln to Bielik poszed do Arsenalu . Natomiast pensja rzeczywi軼ie je瞠li to jest prawda , jest chora . Ale c騜 , taki rynek ... Zainteresowanie Castilla te na pewno si zwi瘯szy ( chocia瘺y moj osob , bo od kiedy spadli do SDB ogl康a貫m chyba 2 ich mecze , zreszt chyba 2 ostatnie , a teraz czuj , 瞠 to si zmieni ) . Og鏊nie rzecz bior帷 fajnie by by這 jakby Floro dalej szed t drog i 軼i庵a do klubu tych najlepiej zapowiadaj帷ych si zawodnik闚 . Na tym nie da si straci , Odegaard przyszed za 3 mln , je瞠li uda si go upchn望 w kilku meczach na kilka minut , spokojnie jego warto嗆 podskoczy do 10 mln .
Swoj drog SD nie jest wcale taka s豉ba i je瞠li Castilli uda這by si awansowa to te m這dziki spokojnie mog造by si tam rozwija przez sezon czy 2 . Fajn opcj mog這by by te co w stylu wsp馧pracy Chelsea z Vitesse . Chelsea od lat wykupuje wybijaj帷ych si m這dzik闚 i to wcale nie zawsze tych najlepszych . 柝e na tym na pewno nie wychodz : Na Courtois zarobili ju pewnie z 30mln ( nie znam jego warto軼i , ale za mniej ni 40mln na pewno by nie poszed ) De Bruyne te z 15 mln , Lukaku 10 mln , a to tylko te najbardziej rzucaj帷e si w oczy przypadki .

PS. I tak jak ju pisa貫m , je瞠li uda這by mu si jeszcze wyci庵n望 Mostoura , jako t wisie鎥 na torcie , to ja ju nie mam wi璚ej pyta ;))
-
2015/01/23 17:42:39
@0twojastara

W samej francji , 瞠by daleko nie szuka :
吏: Zouma, Varane , Laporte
DP: Pogba, Kondogbia

A co do Silvy ... dla mnie bomba . Sprzeda Illary za 25mln i kupno Silvy za 15 mln to mega dobry deal w obecnej sytuacji . Illara nie jest i nie b璠zie zawodnikiem na Real ( brak mu jaj) . On sam w mojej opinii powinien odej嗆 do Live i pisz o tym od co najmniej roku . Wg mnie mia豚y b. du膨 szans na 1 sk豉d , a po odej軼iu Gerrarda ju wgl . A Silva ? C騜 , jak wypali , to super . A jak nie ? To na 豉wce b璠zie ta雟zy i m這dszy niewypa . Zreszt jbc zawsze mo積a go opchn望 Wengerowi za te 15mln .
Poza tym ... ja mam co z hazardzisty , 50% szans , 瞠 wypali to wg mnie a za du穎 , 瞠by si na to zdecydowa :D
-
2015/01/23 18:05:04
@kani
dobrze wybra z t Francj, faktycznie, ostatnim triumfatorom m這dzie穎wego mundialu 豉dnie obrodzi這.

Pogba to jednak nie za gr obronn zosta gwiazd. O Zoumie faktycznie zapomnia貫m. Z pozosta造mi, to bym si jednak odrobin wstrzyma, a tak si o nich nie zabijano.

Ci篹ko nazwa stosunku Chelsea-Vitese wsp馧prac. Raczej kontrol. Wiem, 鈍iat jest nieub豉gany, a rynek ma swoje prawa, ale jednak takie praktyki jawi mi si nieetycznymi, oraz godz帷ymi w kibic闚 klubu z Holandii.
-
2015/01/23 18:25:11
Znaczy si mowa by豉 o talentach , nie o 鈍ietnych pi趾arzach . Kondogbia w wieku 19 lat zagra ca造 sezon w Sevilli i poszed za ponad 20 mln do Monaco . W przypadku sprzeda篡 pewnie wo豉liby co najmniej tyle samo a to ju do嗆 spora kwota ... Sta na to tylko najlepszych , a najlepsi , mo瞠 z wy陰czeniem Arsenalu, kt鏎y ma wieczny szpital , maj na ten moment lepszych DP. Za Laporte`a z kolei Athletic chcia ponad 40 mln ... nie trzeba komentowa braku zainteresowania ;)

Varane wg mnie to zupe軟ie inna liga , on powinien gra w ka盥ym meczu ju teraz i to w najlepszym klubie . Troch ma pecha , bo w sumie nie wiadomo czy s豉bszy jest Pepe czy jednak Ramos , wi璚 siedzi Rafa. Wg mnie pozycja rezerwowego przez kilka meczy by Sergio nie zaszkodzi豉 ... nooo ... chyba , 瞠 z jego gor帷 g這w zach璚i豉 do transferu do jakiego City czy tam Bayernu .
-
2015/01/23 18:38:02
Pepe jest pewniejszy ni Ramos, nie 豉pie g逝pich kartek i nie pope軟ia b喚d闚, jednak Hiszpan jest vicekapitanem, a po bramkach wbijanych przy sta造ch fragmentach, wybi sobie status w Realu niesamowicie. Ale widz, 瞠 obaj si zgadzamy, i Varane powinien gra wi璚ej :)
-
2015/01/23 18:58:07
Tylko , 瞠 tak prawd powiedziawszy ... ta pewno嗆 Pepe ..
Ten ostatni mecz z Atleti mi na to zwr鏂i uwag, on akurat w meczach o stawk gra totaln padake ... Ostatnio z Atleti , mecze Borussia Real 4:1 , 2:0 . Pepe jest ultra pewny , dop鏦i nie czuje presji . U Ramosa jest to spowodowane czym innym . On jest zawsze pewn siebie men* i jak jest w formie to mu po prostu wszystko wychodzi, a jak tej formy nie ma , nie skupia si na graniu , to mamy pokaz jak gra , 瞠by by這 najbardziej pod g鏎k jak si da... Varane gra tak samo , niezale積ie czy to Elche , Valencia, Barcelona , czy Atleti w finale LM .
-
2015/01/23 19:30:22
@0twojastara
Jestem zdania, 瞠 tym co Carlo m闚i na konferencjach w og鏊e nie nale篡 si przejmowa bo to w wi瘯szo軼i poprawny politycznie bullshit skierowany do prasy, ale zwykle nieprawdziwy. Dzi瘯i temu nie ma konflikt闚 w dru篡nie.
Nie s康z by Carlo by tak g逝pi i naprawd wierzy, 瞠 Bale gra 鈍ietnie, albo Kroos si nie m璚zy. ζtwiej mu powiedzie to co s造szymy na konferencjach, ni stwierdzi - Kroos owszem jest zm璚zony, ale nie mam zmiennika na poziomie kt鏎y go zmieni zw豉szcza gdy Luka ma kontuzj, a co do Bale'a, to faktycznie, gra obecnie srak, ale kosztowa 90mln, jest twarz adidasa, my mamy kontrakt z adidasem, i prezes chce, by gra.
-
2015/01/23 19:43:41
@kani_18
Ramos u Ancelotiego nie usi康zie. Mou po dw鏂h s豉bszych meczach posadzi豚y go bez wahania. To tak na marginesie.
Illarze brakuje jaj? A s造sza貫 o tym jak zaczepia byka? ;)
-
2015/01/23 20:04:43
@czerstwy

Raczej przebieg obok niego . Do tego pewnie wykastrowany , bo niezbyt ruchliwy :D

Ja do niego nic nie mam , nawet troch mi go szkoda , chocia z RSSS wola貫m wtedy Pardo . To s za wysokie progi dla niego , faktycznie , Xabiego troch przypomina , ale brakuje mu umiej皻no軼i ... przerzuty niepor闚nywalne , wizja gdy nie ta , si豉 nie ta i przede wszystkich psychika nie ta . Illara jak straci pi趾 w g逝pi spos鏏 do ko鎍a meczu podawa pi趾 tylko do najbli窺zego , bo ba si kolejnej kompromitacji.
W Realu szanse maj tylko urodzeni zwyci瞛cy , nie wyskakujcie z Benzem bo on akurat nie wymi瘯a w wa積ych meczach ... u niego to nie wynika z niczego , przypadek , zdarzenie losowe ... mo積a wr騜y z fus闚 kiedy zagra genialnie a kiedy padake ..
-
2015/01/23 20:19:45
A ja maj帷 w g這wie pewien cytat niedawno wyczytyany na temat tego transferu powt鏎z go raz jescze.:

Ca造 Real w swej g逝pocie - brakuje nam porz康nego napastnika wi璚 軼i庵ajmy kolejnych pomocnik闚

Tyle wystarczy by opisa Madryt w swej okaza這軼i ;)
-
2015/01/23 20:33:08
@t-m-z

Wymie swojego kandydata do wzmocnienia ataku
-
2015/01/23 21:00:33
My郵, 瞠 Aguero by豚y wzmocnieniem ataku.

I o co chodzi, 瞠 talent stulecia? Tak samo by這 jak zaczyna Messi, 瞠 te talent stulecia, a za 20 lat pewnie kto inny b璠zie talentem stulecia, za 50 r闚nie, bo to nadal b璠zie to stulecie.
-
2015/01/23 21:02:05
Swoj drog je郵i Norweg faktycznie ma JU zarabia 3 miliony rocznie, to jak on ma mie motywacj 瞠by faktycznie zosta gwiazd?
-
2015/01/23 21:44:45
@kani

nie b璠 pod ka盥 notatk odpowiada na to samo pytanie.
Wr鵵 do poprzednich wpis闚 Pana Darka i zobaczysz "moich kandydat闚". Na obecn chwil jest to dw鎩ka kt鏎 mo積a 鄉ia這 軼i庵n望 i kt鏎a gorzej od Benzemy gra nie b璠zie.
-
2015/01/24 00:00:31
skolmannov
Suarez te mia by wzmocnieniem Barcelony, a na razie nie dorasta do pi皻 Sanchezowi.

Wynagordzenie dla m這kosa z Realu gigantyczne. Do嗆 powiedzie, 瞠 to poziom niekt鏎ych PODSTAWOWYCH graczy Kr鏊ewskich.
-
2015/01/24 00:08:45
tomo1989

Trafiony zatopiony:)
-
2015/01/24 01:00:52
C騜, niskie pieni康ze za transfer, wi捫 si zwyczajnie z wy窺zym wynagrodzeniem dla samego zawodnika, ale w wypadku Norwega to ju przesada.

@czerstwy
Bale mo瞠 i gra padak, ale wystarczy這 zagra jeden kontratak, by by przydatny.

Zreszt opcja z Jamesem na skrzydle mnie osobi軼ie nie przekonuje, jest obecnie zbyt chimeryczny by mu zmienia pozycj, i nie wiem czy dostatecznie szybki na skrzyd這.
-
2015/01/24 11:50:19
@tomo1989
Sanchez to jeden z moich ulubionych zawodnik闚 i bardzo 瘸這wa貫m, 瞠 go sprzedali, ale w sumie Alexis chce gra wi璚 si nie dziwi, ale okre郵enie, 瞠 Suarez do pi皻 nie dorasta Sanchezowi jest o tyle nieuprawnione co 鄉ieszene. Wystarczy zerkn望 na np. whoscored i por闚na ich gr w Barcelonie.
Aha, i w przeciwie雟twie do Alexisa Suareza nie znosz i uwa瘸m, 瞠 jest wyj徠kowo niefajnym go軼iem.
-
2015/01/24 12:10:27
@vladito
Ka盥y mo瞠 mie sobie tak opini jak uwa瘸, dla mnie, p鏦i co, Suarez jest niewypa貫m i to spektakularnym. Ale wsz璠zie si wolno adaptowa, wi璚 dajmy mu czas.

Ale nie o tym. Cz瘰to korzystam ze StatsZone, Squawki, w ostateczno軼i ze WhoScored, a ju kompletnie ignoruje oceny wystawiane przez tych ostatnich. W moim odczuciu s bardzo subiektywne(szczeg鏊nie jak na oparte na statystykach), za to z pewn konsekwencj gnoi si(nie, nie jest to przesada z mojej strony) pi趾arzy wchodz帷ych z rezerwy, kt鏎zy, je郵i w jaki spektakularny spos鏏 nie odznacz swojej obecno軼i bramk lub dwiema asystami, otrzymuj regularnie zdecydowanie ni窺ze noty, niezale積ie od tego ile dobrej gry nie poka膨.

Wracaj帷 do Sancheza, to je郵i mnie pami耩 nie myli, to bardzo cz瘰to wchodzi z 豉wki.
-
2015/01/24 12:58:29
Nie lubi szuka statystyk itp, ale gdzie wyczyta貫m, 瞠 Neymar w pierwszym sezonie w Barcy po tylu meczach ile ma Suarez mia 4 bramki, a wi璚 jedn mniej. Mo瞠 faktycznie Urugwajczyk potrzebuje wi璚ej czasu. Wida gdzie jest Neymar w tym momencie w por闚naniu do zesz貫go sezonu.
-
2015/01/24 15:16:07
No mo積a mie swoje opinie, ale pisanie g逝pot nale篡 jednak napi皻nowa. Suarez to mo瞠 nie dorasta do pi皻 Suarezowi z zesz貫go sezonu, ale z Alexisem to ju kompletnie poparte niczym, cho熲y dlatego, 瞠 Alexis gra inaczej i na innej pozycji.

Czy James jest zawodnikiem pokroju Di Marii z zesz貫go sezonu? Smiem w徠pi, bo trudne mecze to Jamesa nie ma, ale twierdzenie, 瞠 nie dorasta do pi皻 Di Marii jest krety雟kie, bo statsy zbli穎ne i gra na innej pozycji i inaczej po prostu.
-
2015/01/24 15:49:09
@vladito
Uczciwe podej軼ie - pod wzgl璠em og鏊nej klasy sportowej, stwierdzenie o "nie dorastaniu do pi皻" jest nies逝szne. Ale pod wzgl璠em obecnej dyspozycji, to ju odrobink si staje.

@skolmanov
I, je郵i mnie pami耩 nie myli, to gremialnie nabijali鄉y si z Neymara w zesz造m sezonie. Suarez prezentuje si tak, 瞠 r闚nie jest to usprawiedliwione. A 瞠 mo瞠 z czasem wystrzeli? Oczywi軼ie, 瞠 mo瞠.
-
2015/01/24 16:29:26
@0twojastara

@t-m-z
To Barca jest jedn z najlepszych w lidze, bo ju si w tych meandrach argumentacji pogubi貫m? ;p


Tu nie trzeba 瘸dnej argumentacji wystarczy spojrze na dzisiejszy mecz. Nie tylko Barce jest jedn z najlepszych w lidze ale i nawet Cordoba. C騜 0 szokuj帷e jest to jak niewiele wystarczy na taki Real.

Nie mniej jednak nadal zachwycajcie si najwspanialszym trenerem i jeszcze lepszym Realem, kt鏎y odstaje od outsider闚 ligi i to w najgorszym tego s這wa znaczeniu.
-
2015/01/24 16:59:58
Cholernie ci篹ko mi tego naszego Carlo zrozumie...
Dlaczego Coentrao siedzi , co robi Khedira w 1 sk豉dzie (wybaczcie , ale dla mnie Krychowiak jest lepszym DM ) . Oczywi軼ie na 2 po這w na pewno znowu wyjdzie BBC , chocia jedynym, kt鏎y dzisiaj co gra jest (o dziwo) Karim . Pressing w wykonaniu Bale`a i Ronaldo wo豉 o pomst do nieba (nie wiem , Gareth chyba nie uwa瘸 za konieczne podej軼ie chocia do kolesia z pi趾 , ogranicza si do odci璚ia jednego zawodnika od podania i chyba uwa瘸 , 瞠 to ju wystarczy ) .. Wg mnie powinni ich zamkn望 na po這wie boiska i poszczu psami , zobaczyliby na w豉sne oczy co to pressing ... dwa lenie zarabiaj帷e po 15mln euro za to , 瞠by w豉郾ie zapieprza za pi趾 . Wiem , 瞠 Ronaldo w drugiej po這wie mo瞠 spokojnie jeszcze hat-tricka ustrzeli dlatego z nim jest cholerny problem ... Zas逝guje jak nikt inny na 豉w, ale z drugiej strony , kto strzeli jak nie on ?
-
2015/01/24 17:16:00
Bebe vs pionki z Realu.

Szkoda, 瞠 ch這pak tego nie trafi i nie dope軟i dzie豉 znieszczenia "najlepszego w 鈍iecie" Realu.
-
2015/01/24 17:21:59
To jest co niesamowitego , Khedira to totalne 0 jakiejkolwiek kreatywno軼i , nie ma komu poda , to tuba przed siebie strata i w豉dowanie si w obro鎍 ... Co on robi w tym klubie , w tej reprezentacji i co taki Wenger czy Mou w nim widzi.
-
2015/01/24 17:22:29
Real mo瞠 jeszcze wcisn望 znaj帷 ich szcz窷cie, wiec z s康ami poczekajcie do ko鎍a, bo to jest mecz przede wszystkim o punkty. Ale inna rzecz jest zatrwazajaca. Kibice Realu tak psiocza na obron Barcy, a tymczasem jeden Bebe robi z obrony Realu jesie 鈔edniowiecza. Aha i nie psioczcie na napastnik闚, dzisiaj nie istnieje druga linia gdzie ka盥y nadaje si do zmiany.
-
2015/01/24 17:40:34
@kibic

Pomoc Realu gra nie幢e , mog psioczy bo wynik tu niczego nie zmienia . Bale nie ma prawa gra w 1 sk豉dzie , a Ancelotti to pionek .

BAAARDZO DOBRZE , dostanie kilka mecz闚 zawieszenia , b璠zie mia o czym my郵e.
-
2015/01/24 17:41:22
Cris.. hahahahaha

No gdzie s obro鎍y tej wspania貫j dru篡ny ? :D
-
2015/01/24 17:54:32
Nie wiem co jeszcze musi si sta by Florek przejrza na oczy ale mam nadziej, 瞠 w ko鎍u wypieprzy t siw eunuchowat karykatur trenera, 軼i庵nie kogo z jajami i porz康nego napastnika zamiast pi耩dziesi徠ego pi徠ego 鈔odkowego pomocnika z dupy.

Cris minimum 2 mecze zawieszenia czego sobie i wszystkim kibicom Realu 篡cz.

Kolejny fatalny mecz gdzie wynik jest spraw farta i nie oddaje w pe軟i tego co te miernoty robi造 na boisku. Szkoda Cordoby bo powinno by 3:1 dla nich.
-
2015/01/24 17:55:29
i znowu sedzia ratuje te madryckie qrwy
-
2015/01/24 17:56:37
@kibic

No i jak ? Real wygra , mam si cieszy i chwali Ancelottiego za znakomity zmys taktyczny i zatrzymanie Bale`a na boisku kt鏎y strzeli karnego ? Co to wgl za gadanie , trener najlepszego klubu na 鈍iecie nie potrafi stwierdzi , 瞠 co nie dzia豉 , 瞠 jest 幢e.
Ciekaw jestem co powie o czerwonej dla Ronaldo ... pewnie , 瞠 nie widzia do ko鎍a tej sytuacji i nie mo瞠 si wypowiada . O grze Bale`a powie , 瞠 by decyduj帷y , a o Khedirze , 瞠 bardzo dobrze pracowa w obronie . Nie widzi zm璚zenia dru篡ny i skupia si na WYTYPOWANIU 11 na nast瘼ny mecz ( w sumie teraz mo瞠 zaskoczy , wszak Ronaldo raczej nie wystawi .. chocia ? mo瞠 zapomni , 瞠 musi dokona w koncu zmiany w skadzie meczowym ) . Prawd powiedziawszy jako 3 zmiany spodziewa貫m si Arbeloa`y za Carvajala ...
-
2015/01/24 17:59:48
Co do Ronaldo jeszcze ... BAAARDZO go to zaboli i baaardzo dobrze , chamstwo trzeba t瘼i i m闚i to jako fan tego kolesia od 2004r . Dla mnie co najmniej 3 mecze zawieszenia ( wcze郾iej ju powinien czerwo dosta , a zachowanie po kartce zas逝guje na kolejny mecz zawieszenia ) . Mo磧iwe , 瞠 straci przez to szanse na pobicie rekordu 50 bramek Leo . Tak jak pisa貫m , baaardzo dobrze i ma bole , mo瞠 w ko鎍u co do niego dotrze.
-
2015/01/24 18:00:30
@kani

Pewne panienki z r騜owymi okularkami kt鏎e 豉two tu rozpozna pewnie ju maj mokro bo Real wygra. Oh Decima oh tak si wygrywa lig oh takie mecze buduj dru篡n ah jacy jeste鄉y o連om ;)

Carlo palnie co w stylu - nie widzia貫m sytuacji, po czym doda, 瞠 dru篡na zagra豉 fantatycznie i w og鏊e nie jest zm璚zona, zmiany s niepotrzebne a taki sk豉d jaki jest obroni lig mistrz闚. tak jak zgarn掖 puchar kr鏊a. ;)

trzecioligowe pionki - taki jest poziom Realu w tym roku.
-
2015/01/24 18:05:27
@kani nie pisz bezpo鈔ednio do jednej osoby, to kibice Realu po pora磬ach z Valencia czy Atletico pisali, 瞠 nic si nie dzieje, bo to tylko wypadek przy pracy. Niestety w tym momencie sezonu gra Realu ca趾owicie le篡, no i jeszcze nie b璠zie CR-a. Zobaczymy tylko czy w豉dze hiszpa雟kie maj jaja, bo zawieszenie powinno by znacznie d逝窺ze niz dwa mecze.
-
2015/01/24 18:09:22
Uffff dawno takich emocji nie by這. Sam mecz by 鈍ietny, ale Real gra fatalnie. Wypadni璚ie Isco odebra這 kreatywno嗆. Za du穎 tych kontuzji.

CR by absolutnie najs豉bszym ogniwem, a wylecie powinien wcze郾iej. Varane zrobi wielb陰da, bez konsekwencji, ale mam wra瞠nie 瞠 ju kiedy niemal identyczny mu si przytrafi.

Cordoba w niesamowitym gazie. Szczeg鏊nie 瞠 w drugiej po這wie wytrzymali na pe軟ych obrotach do 75 minuty, by這 niez造m zaskokiem, patrz帷 jak zga郵i po 30. Ale wida wtedy to by efekt straconej bramki. Ich agresja, szybko嗆, pewno嗆 siebie, mog造 robi wra瞠nie, nawet je郵i karny by nies逝szny(je郵i pi趾a przed r瘯 trafia na inn cz窷 cia豉, to karnego by nie powinno), to na pora磬 nie zas逝篡li. A Bebe to ju w og鏊e ma造 samochodzik.

Taka postawa Realu nie nastraja przed kolejnymi meczami, szczeg鏊nie 瞠 teraz id mocniejsi rywale(przynajmniej na papierze, bo dzi Cordoba zrobi豉 na mnie wi瘯sze wra瞠nie ni Atletico). Niemniej, nawet w 10 grali do ko鎍a, nie poddali si, i za to(mo瞠 tylko to?) nale膨 im si brawa.

@t-m-z
Mecz ogl康ali.
A ty gdzie by貫 przez te miesi帷e, gdy Real zmiata rywali? Bo jak Ty masz g瑿e przez p馧 roku zamkni皻, to nic nie znaczy, ale jak ja si przez p馧 godziny nie udziel, to rzekomo czego dowodzi?
-
2015/01/24 18:11:10
Ronaldo to kretyn i tyle.
Bale mimo s豉bej gry okaza si "decyduj帷y" ;-)
Takimi spotkaniami wygrywa si lig.
-
2015/01/24 18:11:26
Pragn przypomnie, 瞠 z mniejsz cz瘰totliwo軼i by貫m przez te p馧 roku tutaj.

I co Real zmiata przez te 22 mecze ?
Og鏎ki, kt鏎e teraz zmiataj Real :D

Najlepsi.
-
2015/01/24 18:15:33
@kani
Chyba dla ka盥ego Krychowiak jest lepszy od Khediry. To najpewniej uraz Isco wci庵n掖 go do pierwszego sk豉du.

Z absencj Ronaldo, to mo瞠 przynajmniej rzuty wolne stan si jakim zagro瞠niem.
-
2015/01/24 18:16:15
M闚i貫m, 瞠 Carlo jest przewidywalny jak sraczka po 郵iwkach z mlekiem.

Cytat z konferencji .:

Nie widzia貫m sytuacji z Cristiano, wi璚 nie mog jej oceni.
(...) musieli鄉y korzysta ze sta造ch fragment闚 gry i tym sposobem zdobyli鄉y dwie bramki."


Go嗆 pieprzy jakby to by豉 jego taktyka a nie totalny fart.. Bo瞠 masz si喚 a nie zabijasz...

-
2015/01/24 18:18:02
Swoj drog wielce mo磧iwe jest, 瞠 CR opu軼i mecz z Atletico :D
Powodzenia 7mego ;) Czeka nas kolejny wpierdol ale grunt, 瞠 mamy decim :D
-
2015/01/24 18:23:01
@0twojastara

Ja widz gigantyczny problem na ten moment , Real kompletnie nie ma 豉wki , James jest o kartk od zawieszenia , CR ma 3 mecze jak nic z g這wy , mo瞠 wi璚ej , Luki ci庵le nie ma , Khedira to os豉bienie zespo逝 nie wzmocnienie , a Illara nadaje si do podawania pi貫k . W Realu jest tylko 1 egzekutor - Ronaldo . Reszta strzela od 鈍i皻a . Gdyby by jeszcze Modric to mo瞠 jeszcze pomoc Luka Toni James Isco + Bale Karim jako by do bramki wjechali , ale w takim uk豉dzie jak obecnie ... powiedzia豚ym , 瞠 jedyne zwyci瘰two jakie jestem sobie w stanie wyobrazi to 1-0 po jakim fartownym wolnym/ro積ym , ale z tym Ramosem NIE ma szans na 0 z ty.
Real ma ogromny problem , oby si okaza這 , 瞠 ten Silva ma mocn psychik , inaczej nawet nie chc sobie wyobra瘸 jak b璠zie wygl康a ten Real do powrotu Luki...
-
2015/01/24 18:36:08
Beznadziejnie zagrali. Khedira drewno out. Bale te mi si nie podoba, jak zwykle. Niby co robi, ale nie bardzo umia. James gra? Ronaldo fatalnie (gra). Anczeloti ze swoimi zmianami wprawi mnie konsternacj - trzeba wygra, on wymienia obro鎍 i defensywnego pomocnika.
Real nie ma formy, i musi j odzyska. Powiedzia豚ym znowu co o BBC i przej軼iu na 4-4-2, ale z drugiej strony skoro nie ma formy u Bale'a i Ronaldo to po co...
-
2015/01/24 18:38:44
Dobry aspekt kary Ronaldo to lewa strona dla Bale'a ;)
-
2015/01/24 18:41:35
@kani
Wygl康a to 幢e, dla mnie w tej chwili najwa積iejszy jest stan Isco. Taki motor nap璠owy mo瞠 robi r騜nic. 疾 豉wki nie ma, to i podczas bicia rekordu s逝sznie podnoszono. Od Khediry nikt nie mo瞠 by s豉bszy, oby Brazylijczyk by w formie.

Zobaczymy mecz z Sevill, bo, nawet b璠帷 w r闚nie z貫j formie na pocz徠ku sezonu, z nimi akurat wygrali鄉y do嗆 pewnie. A z Cordob m璚zyli鄉y si podobnie.

Zostaj jako tako dzia豉j帷e sta貫 fragmenty - Cordoba mo瞠 plu sobie w brod, 瞠 pozwoli豉 na tyle rzut闚 ro積ych. W sumie gada, 瞠 za Mou sta貫 fragmenty, szczeg鏊nie rogi, nie dzia豉造 kompletnie, a obecnie strzelamy z nich do嗆 regularnie, to ju si odechciewa...

-
2015/01/24 18:46:33
Christiano opu軼i 2 mecze: z RSSS i z Sevilla - w sumie dobrze, bo jest kompletnie bez formy. Oby j odzyska na pateticos.

Niemo磧iwe aby gra na pe軟ej kurwie przez ca造 sezon i ciesz si, 瞠 to teraz si dzieje.

Comeback pier..ol si
-
2015/01/24 18:47:20
Nie wiem co jest z Jese , on gra 10 min co 2 mecz , w tym czasie nie da si nic pokaza.
Z drugiej strony w ci庵u tych 10 min przegrywa WSZYSTKIE pojedynki . Bardzo przyda豚y si jego powr鏒 do formy , bo akurat on te bramki strzela potrafi i nie wymi瘯a . Swoj drog , z obecn form zawodnik闚 1 sk豉du i patrz帷 na zawodnik闚 rezerw ... Odegaard wcale za d逝go nie musi czeka na debiut ( chocia Carlo .. ) , a i Asensio by豚y realnym wzmocnieniem ...
-
2015/01/24 18:50:59
Wszystkie decyzje s璠ziego w tym meczu (z tych istotnych) by造 moim zdaniem s逝szne.
-
2015/01/24 18:52:28
Swoj drog ma kto dobrego linka do filmiku z t czerwony kartk? By豉 s逝szna, Ronaldo chamsko kopn掖 rywala, ale czy ten rywal przypadkiem po kopni璚iu w nog nie z豉pa si za twarz? #Hiszpania
-
2015/01/24 18:54:05
Tu potrzeba KOGOKOLWIEK dokooptowa , bo nie ma nikogo z ofensywy na 豉wce .
Na miejscu Javiera ju da豚ym sobie spok鎩 z walk na treningach . Poza nim jest Jese i nikogo wi璚ej ... Nawet zak豉daj帷 , 瞠 dla Odegaarda czy Asensio to du穎 za wysokie progi na ten moment , to i tak lepiej mie ich pod r瘯 na wszelki wypadek . Zreszt Asensio akurat wydaje mi si , 瞠 m鏬豚y ju spokojnie pr鏏owa w PD .
Wgl, skoro nie chc kupowa teraz zawodnik闚 i w lecie sprowadzi kolejnego Galactico , to niech tego Czeryszewa 軼i庵n chocia . Kole w Villarealu robi b.dobr robot , m鏬豚y gra w lidze w Madrycie bez problemu ... "CHOCIA CARLO ..." Gdzie ten kole ma oczy ... nie wiem ...
-
2015/01/24 18:59:26
@kani
Ze zmianami problem jest taki, 瞠 Ramosa nie zdejmiesz, bo to 2. kapitan i za La Decim, Ronaldo i Bale kosztowali miliony, James te, Benzema robi nam reklam na rynkach muzu軛a雟kich, jak Bale jest twarz adidasa i ponadto pupilkiem Pereza.

W Realu jest taka specyfika i ju, gwiazdy graj, pr鏏y rz康zenia siln r瘯 jak Mou na d逝窺z met niszcz dru篡n. Dlatego Carlo jest stety/niestety idealnym trenerem, bo jako jedyny z topowych selekcjoner闚 pasuje ze swoim dobrodusznym nastrojem i sposobem zarz康zania gwiazdami do tej kultury organizacji. S, i b璠 (wierz) sukcesy sportowe, ale niekoniecznie mo積a liczy na promowanie m這dziutkich pi趾arzy z Castilli, i niekoniecznie mo積a liczy, 瞠 zostanie naszym Fergusonem, bo w ko鎍u ze wzgl璠u na ten styl zarz康zania pi趾arze wejd mu na g這w kompletnie.

-
2015/01/24 19:10:36
@Czerstwy

Akurat w tym meczu jedyne czego bym si czepia przy wprowadzeniu Asiera i, przede wszystkim, Fabio, to 瞠 weszli tak p騧no.

Cordoba z 豉two軼i przebija豉 si stron Brazylijczyka, Coentrao przez te p馧 godziny zaliczy statystycznie wi璚ej udanych interwencji w obronie. To m闚i samo za siebie. A za Khedir, to bym wpu軼i na boisko nawet comebacka.

By wygra mecz, wykreowa okazje, trzeba przej望 kontrol. dlatego takie zmiany a nie inne, na miar chudziutkiej 豉weczki, jak dysponuje obecnie Real.

Nawiasem, to co chcecie od Benzemy po tym meczu?
-
2015/01/24 19:18:33
@0twojastara
Tak, masz racj z Fabio i Asierem, swoim zdaniem o Khedirze ju si podzili貫m, a Marcelo s豉biutko gra. Problem tym, 瞠 takimi zmianami co najwy瞠j bronisz remisu.

Co z Benzem, nic mu nie zarzucam po dzisiejszym meczu, nawet mu jedna ruleta w stylu Zidane'a wysz豉 ;)
-
2015/01/24 19:23:08
@ czerstwy

Masz link do zdj璚ia But i fanga. Wyra幡ie wida, 瞠 by這 to combo :D

Chwil po tym zdzieli w twarz Crespo

wcze郾iej tak瞠 Crespo pad ofiar jego g逝poty.
-
2015/01/24 19:29:02
@t-m-z
Okej, tego ciosu nie dojrza貫m. Przegi掖. Mo瞠 by wysoka kara.
-
2015/01/24 19:31:40
to si oka瞠, jestem raczej (niestety) przekonany, 瞠 sko鎍zy si na karze minimalnej

-
2015/01/24 19:48:10
Ja licz na 12 spotka za ca這kszta速. Bior帷 artyku 98 na kt鏎y si powo逝je AS to CR czeka這by od 4 do 12 spotka na trybunach.
-
2015/01/24 19:51:15
Swoj drog to 鈍ietny dow鏚 dla niedowiarka 0Twojastra 瞠 r騜ne transmiejse maj r騜ne uj璚ia kamer *pami皻na sytuacja z Benzem*.

Na C+ hiszpa雟kim wida w豉snie uderzenie d這ni przez CR natomiast reszta transmisji r闚nie z hiszpa雟kich telewizji pokazuje powt鏎k nr 2 (link do youtube we wcze郾iejszym wpisie) z innego uj璚ia kamery. Ale co tam - streamy s w fatalnych jako軼iach do tego stopnia, 瞠 s okrajane z uj耩 kamer ;)
-
2015/01/24 19:54:29
Mecz Barcelony z Elche nie by porywaj帷y, nawet postawi tez, 瞠 by nudny, ale efektywno嗆 Barcy d逝go b璠zie si 郾i豉 Tytoniowi.
-
2015/01/24 20:01:27
I niespodziewanie jest szansa, 瞠 korona kr鏊a strzelc闚 jest nadal do wzi璚ia, w tej chwili tylko lub a 7 bramek. Po co Iniesta, po co Xavi skoro jest Messi czyli najlepszy rozgrywaj帷y 鈍iata.
-
2015/01/24 20:02:32
A Dania Nas niestety gromi.
-
2015/01/24 20:50:16
Bardzo podoba mi si gra Leo i Rakiticia w nowym roku , zupe軟ie odwrotnie do ich odpowiednik闚 z Madrytu . Barca wygl康a na mocn , rozkr璚a si ... z drugiej strony ci篹ko ich oceni , z przodu s mocniejsi bo posadzili Xaviego , ale jak z obron? Ok , wygrali z Atleti kt鏎e systematycznie obija Real tyle , 瞠 to obijanie by這 raczej spowodowane szczeln defensyw i wykorzystywaniem nieodpowiedzialno軼i Ramosa i Pepe, nie atakiem pozycyjnym czy szybkimi kontrami ..
Z Barc nie pokazali kompletnie nic z przodu , z sta造ch fragment闚 rezygnowali ..
Co b璠zie jak Barcelonie przyjdzie zagra z Realem je瞠li Ci chocia nawi捫 do formy z ko鎍a roku ? z Bayernem , kt鏎y pewnie odbierze im pi趾? ( Swoj drog to jest co niesamowicie ciekawego , chcia豚ym zobaczy jak gra Barcelona gdy nie mo瞠 sobie klepa w poprzek :D ) Chelsea , kt鏎a um闚my si mimo , 瞠 ma Mou na 豉wce , to jednak Hazard , Cesc czy Oscar wiedz jak gra w pi趾.

Licz na jakiekolwiek transfery w Realu, nie wiem co maj Ci ludzie w g這wach m闚i帷 o szerokiej kadrze.
-
2015/01/24 21:21:48
@kani
Tak, gra Barcy si poprawia. A z regu造 to oni maj do貫k w styczniu/lutym, a nie Real. Ju w momencie wylosowania dalszej fazy LM, kiedy nie mieli formy, uwa瘸貫m, 瞠 awansuj w pojedynku z City, teraz uwa瘸m, 瞠 si standardowo po nich przejad.
Z Rakitica mo瞠 b璠 ludzie, niepotrzebnie go za wcze郾ie ostro ocenia貫m, nie pami皻aj帷 lekcji, kt鏎 da inny Chorwat graj帷y w 鈔odku pola odno郾ie uznawania transfer闚 za udany b康 nie.

Natomiast co do obrony Barcelony to warto j ocenia po meczach z rywalami kt鏎zy maj cokolwiek do zaoferowania w ataku. Przed meczem z Realem Barcelona nie mia豉 瘸dnego straconego gola i podobno 鈍ietn obron. Real j zweryfikowa.
-
2015/01/24 21:57:23
W og鏊e zacz掖bym od tego , 瞠 Enrique jest lepszym trenerem ni katalo鎍e s康z .
Przerzucenie Messiego na skrzyd這 to strza w 10 (w sumie dwojako to brzmi ale niech b璠zie ;D ) , posadzenie Xaviego na 豉wce wgl rozbija skal . No i jako jedyny chyba 鄉ie czasami podwa瘸 Busquetsa na DM , wystawiaj帷 tam niepor闚nywalnie lepszego Masche . Neymar u niego te gra znacznie lepiej ...
-
2015/01/24 22:05:01
To, 瞠 Enrique w meczu z Atletico przestawi Messiego nie by這 oznak jego wizjonerstwa, tylko przejawem manii na kombinowanie w meczach z potentatami. Ju w Romie eksperymentowa przesadnie, tym razem ten zaskakuj帷y manewr wypali i by 鈍ietnym posuni璚iem, ale w przypadku Messiego, nie ma znaczenia,gdzie on gra. Zawsze b璠zie niezr闚nany.

O skrajnej nieodpowiedzialno軼i Ronaldo barteknajtkowski.blox.pl/2015/01/Frustracja-Ronaldo.html Jeden z u篡tkownik闚 jeszcze wczoraj twierdzi, 瞠 to jest remake legendarnego zespo逝 Pepa Guardioli, ciekawe czy dzi podtrzymuje zdanie.
-
2015/01/24 22:09:19
@bartasek98

Jak Ty nie widzisz poprawy gry Messiego od momentu przestawienia na skrzyd這 , to ja nie czuj potrzeby do dalszej dyskusji z Tb na ten temat.
-
2015/01/24 22:16:49
@bartek
zluzuj z tym Ronaldo, przynajmniej nie pr鏏owa wyd逝ba korkiem oka bramkarzowi rywali jak Messi z poprzedniej kolejce.
-
2015/01/24 22:23:06
Naucz si lepiej czyta ze zrozumieniem.
Czerstwy, ciekawe, bo chyba nawet kartki nie dosta, mnie te tamta sytuacja nie zapad豉 w pami耩.
-
2015/01/24 22:44:26
@bartasek98

" ale w przypadku Messiego, nie ma znaczenia,gdzie on gra. Zawsze b璠zie niezr闚nany. "

- czytam ze zrozumieniem.
-
2015/01/24 22:53:05
No i to jest prawda...
-
2015/01/24 23:26:43
Dobra , nie za bardzo mam ochot na bezsensown dyskusj z funboy`em Messiego na temat wy窺zo軼i jednego nad drugim , wi璚 przyjmij po prostu , 瞠 od 2 lat trenerzy pi趾arze i dziennikarze za najlepszego uwa瘸j Cristiano , wi璚 jednak ten Leo nie jest taki niezr闚nany ;))
-
2015/01/25 00:29:53
t-m-z, z ka盥ego uj璚ia kamery by這 wyra幡ie wida, co Benzema zrobi. No, ale mo瞠 masz okulary St瘼nia.

Zreszt tamte naigrywanie mia這 troszk inny cel - zwraca貫m uwag na twoje 鈍i皻e przekonanie w przypadku sytuacji kt鏎ej dobrze nie widzia貫. Jeszcze na mnie najecha貫, 瞠 ogl康am jednym okiem. No to podzi瘯owa貫m.

Cho mo瞠 faktycznie na wyrost, bo tobie wystarczy absurdalna niech耩 do Benzemy by widzie to, co sobie za篡czysz, a nie to, co faktycznie jest na ekranie.

@bartasek
Nawet nie chce mi si zgadywa co to za czytelnik(z jakiego powodu jest to zawsze ten sam) oraz w jaki spos鏏 przekr璚i貫/幢e zrozumia貫 jego s這wa.

A twierdzenie 瞠 Real aspiruje do Barcy Guardioli, pozostaje obelg. I id o zak豉d, 瞠 nadal nie rozumiesz o co chodzi.
-
2015/01/25 01:06:56
Mourinho trac帷y u siebie 4 gole z Bradford? Z TRZECIOLIGOWCEM? Mistrz Anglii odpadaj帷y z drugoligowcem? Co jest nie tak z tym styczniem?
-
2015/01/25 01:16:57
Nawiasem, to Arsenal i LFC graj jutro, a United czeka powt鏎ka - po odpadni璚iu CFC, City, Tottenhamu i Southampton, to szanse Arsenalu na obron pucharu(drugi rok i drugie trofeum!) staj si niepokoj帷o realne.
-
2015/01/25 11:41:14
Wed逝g mnie to obelga wobec Barcy Pepa, ale pewnie si myl, co? Skoro nie kapuj rzekomo, to prosz bardzo, wyt逝macz mi jak dziecku, ch皻nie zobacz, co masz na my郵i.
-
2015/01/25 12:24:31
Ech. Irytuj帷e s ju te t逝maczenia. Kr鏒ko: Nie chodzi o k堯cenie si kt鏎a dru篡na jest lepsza(jak zapewne my郵a貫). W stwierdzeniach, 瞠 Real "aspiruje" do bycia "remakem", obra幢iwa jest id帷a za tym sugestia, 瞠 obecny Real ma逍uje Barcelone, 瞠 ci pi趾arze tylko marz, by gra jak Barca, brakuje tylko dodania, 瞠 plakaty z pi趾arzami Barcelony powiesili sobie nad 堯磬ami i w sali treningowej, by nie zapomnie o swoim "celu".

naprawd, Blancos maj na tyle bogat histori i wystarczaj帷o wiele wielkich dru篡n w niej, by nie ogl康a si na kogokolwiek. A ju na pewno nie na Bordowych. Dzia豉 to zreszt w dwie strony, tyle 瞠 nie przypominam sobie, by kibice Realu imputowali Barcy Guardioli, 瞠 s remakem np. dru篡ny del Bosqe.

Przyjmij do wiadomo軼i - obecny Real pisze w豉sn histori, nie na郵aduje nikogo, nie jest 瘸dnym "remake", 瘸dn podr鏏k. Poj掖?
-
2015/01/25 13:54:35
Ciekawe ile meczy zawieszenia dostanie CR. Wydawa這 si, 瞠 nikt mu nie podskoczy w klasyfikacji strzelc闚, a tu taka niespodzianka. Og鏊nie to ca造 stycze w wykonaniu Kr鏊ewskich okre郵i豚ym mianem mizerii. Wczoraj Cordoba zas逝篡豉 na ten 1 punkt, szkoda, 瞠 nie dowie幢i wyniku remisowego do ko鎍a.
-
2015/01/25 13:55:48
:) a nie m闚i貫m :) ?

s璠zia "nie widzia" uderzenia, sko鎍zy si na 2 meczach

i tak nie幢e, bo za czas闚 Mourinho p馧 Realu pewnie domaga這by si anulowania kartki, a co poniekt鏎zy mo瞠 jeszcze karnego na rzecz Realu

doceniam wielko嗆 i CR i Messiego, natomiast - chyba jednak niestety - wida, 瞠 s r闚ni i r闚niejsi. Gdyby taki faul pope軟i bardziej anonimowy gracz, a tym bardziej spoza Realu i Barcy, sko鎍zy這by si na bank surowsz kar.

Najwi瘯sz kar dla Cristiano mo瞠 by (nawet, je郵i b璠 to "tylko" 2-3 spotkania) to, 瞠 Messi w takiej formie mo瞠 nadrobi lub zminimalizowa przewag bramkow CR, no i zmniejszaj si szanse na pobicie rekordu Leo sprzed lat.

A i - oceniaj帷 tylko okres od rozstrzygni璚ia g這sowania na z這t pi趾 - CR (mo瞠 nie a tak bardzo statsami, jak przede wszystkim form) mocno od Messiego odstaje.

Gdyby tylko ogarn掖 si Suarez, II po這wa sezonu - mimo dziur kadrowych Barcy - mo瞠 by naprawd emocjonuj帷a.
-
2015/01/25 14:26:41
Otwojastara, je郵i tak na to spojrze, to mog si zgodzi, ale to nie by豉 moja subiektywna opinia, gdzie przeczyta貫m o owym remake'u i rzeczywi軼ie nie pomy郵a貫m o dru篡nach sprzed lat, bo punktem odniesienia zdawa豉 si by Barca Guardioli.
-
2015/01/25 15:04:15
@skolmanov

Nie na 1 punkt a na 3.
Szkoda, 瞠 Bebe nie wykorzysta sytuacji gdy mija pionki z Realu a i ten lob po kt鏎ym powinno by 3:1 niestety nie wszed...

@Arfer

Jakby si dobrze przyjrze na powt鏎ce, to wida, 瞠 CR dosta "d德ignie" na r瘯 wi璚 arbiter by si z karnego wybroni gdyby odgwizda. Nie mniej jednak boli mnie to, 瞠 arbiter nie widzia pierwszego uderzenia na Crespo a faul na czerwon okre郵i jako atak bez pi趾i bez brutalno軼i czy przesadnej agresji. A szkoda bo liczy貫m na max czyli 12 spotka :)

Pierdolenie o "grzeczno軼i" Messiego wsad嬈ie sobie w dup bo to nadal pierdolenie i nic poza tym.
-
2015/01/25 19:29:17
@t-m-z
Prawdziwy kibic Kr鏊ewskich, chcia豚y posadzi najlepszego strzelca dru篡ny na trybunach na 12 spotka. Naprawd, zachowujesz si ostatnio jak kryptoputka.
sport.pl
Dariusz Wo這wski: Pisz o pi販e, o sporcie, o tym co wpadnie mi do g這wy
top | © Agora SA | design by kate_mac